Szybka i bezsmarowa praca śruby pociągowej igus® dryspin® w przemyśle motoryzacyjnym

  • Post author:
Webinar - systemy odciągu triflex i rozwiązania dla robotów SCARA

Dlaczego specjaliści branży samochodowej stawiają na opatentowaną technologię śruby pociągowej igus® dryspin®? Ponieważ skłania ich do tego jej niezwykle wysoka sprawność i brak konieczności smarowania. Przekonaj się sam…

technologia śruby pociągowej w przemyśle samochodowym

W związku z tym, że stopień automatyzacji elementów zewnętrznych i wewnętrznych samochodu oraz związane z tym wymagania jakościowe stale rosną, przemysłowi stawiane są coraz wyższe cele. Równocześnie, napędy liniowe są coraz mniejsze, a napędzane elementy konstruktorzy muszą projektować z myślą o większej wydajności.
Dlatego też, aby efektywnie i bez dodatkowego smarowania napędzać ruchome części lub podzespoły, coraz więcej klientów z branży motoryzacyjnej stawia na opatentowaną technologię śruby pociągowej igus® dryspin®.

Śruby pociągowe i nakrętki dryspin® opierają się na zasadzie bezsmarowej techniki liniowej. Do całkowicie bezsmarowego zastosowania śruby pociągowe ze stali nierdzewnej lub twardego anodowanego aluminium są łączone z wysokowydajnymi polimerami ze sprawdzonego programu produktów iglidur®.

Jakie zalety oferuje technologia śruby pociągowej igus® dryspin®?

  • Do 82% wyższa sprawność, dzięki zoptymalizowanemu kątowi gwintu
  • Cicha praca i tłumienie drgań, dzięki zaokrąglonej geometrii zębów
  • Wydłużona żywotność, dzięki asymetrii gwintu
  • Spersonalizowane, dostosowane do potrzeb klienta rozwiązania, które można indywidualnie konfigurować online
  • Niewrażliwe na zabrudzenia (np. w obszarach zewnętrznych)
  • Brak potrzeby dodatkowego smarowania
  • Przetestowane w laboratorium igus®

Wszystkie dostępne materiały i śruby pociągowe dryspin® znajdziesz w naszym sklepie internetowym.

Wyższa sprawność i mniejsze zużycie

Chronioną patentem geometrię gwintu stworzyliśmy w igus® w 2016 roku. Oferuje ona wiele zalet w porównaniu z konwencjonalnymi gwintami wielozwojnymi:
⦁ Większe przestrzenie pomiędzy poszczególnymi zwojami, co skutkuje zwiększonym udziałem zoptymalizowanej trybologicznie zawartości polimeru w gwintach.
⦁ Bardziej odporny na zużycie materiał i wyższy poziom sprawności mają kluczowe znaczenie dla żywotności. Jest ona nawet pięciokrotnie dłuższa w porównaniu z konwencjonalnymi gwintami wielozwojnymi.

Rys. Technologia śruby pociągowej igus® dryspin® w porównaniu z konwencjonalnymi gwintami wielozwojnymi

Przekonaj się, czy to działa i zamów bezpłatną próbkę śruby pociągowej igus® dryspin®.

Chcesz udoskonalić swoją technologię? Napisz do nas!

Jeśli masz pytania dotyczące technologii śruby pociągowej igus® dryspin®, chcesz udoskonalić swoją technologię i jednocześnie zmniejszyć koszty – skontaktuj się z Managerem Produktu dryspin® Radosławem Sobocińskim (rsobocinski@igus.net). Z pewnością rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości i wesprze w doborze odpowiedniego rozwiązania.

Dodaj komentarz