Obsługa serwisowa to jeden z głównych elementów posprzedażowej relacji z klientem. Gdy dochodzi do uszkodzenia, gdy coś nie działa jak należy, gdy mamy kłopot z prawidłowym montażem – wszyscy szukamy pomocy w centrach serwisowych. Nie inaczej jest w igus®. Nie inaczej jest z przewodami chainflex®. Dzięki naszym działom obsługi klienta rozmieszczonym na całym świecie, zawsze znajdziesz odpowiednią osobę kontaktową – bez względu na to, gdzie się znajdujesz. Zobacz, jak działa strefa serwisowa igus®!
W dzisiejszym, coraz bardziej zglobalizowanym świecie, serwis jest często utrapieniem dla każdego. Masz problem z urządzeniem gospodarstwa domowego, na przykład piekarnikiem, i wybrałeś niemiecką markę. Nie ma problemu: instrukcja zapewne zawiera informację z numerami serwisowymi dla każdego kraju. Niestety, po wybraniu numeru, okazuje się, że trafiasz na to samo centrum telefoniczne. Po drugiej stronie telefonu głos o robotycznym brzmieniu pyta o problem, aby prawidłowo połączyć Cię z konsultantem. Kto choć raz nie usłyszał w słuchawce „Proszę powiedzieć >uszkodzone urządzenie<”, niech pierwszy rzuci kamieniem…
Po dziesięciokrotnym powtórzeniu „uszkodzone urządzenie”, z nieco większym naciskiem za ostatnim razem, w końcu zostajesz połączony – i znajdujesz się w zawieszeniu. Po pół dnia słuchania muzyki z głośnika swojego telefonu, w końcu na drugim końcu linii pojawia się prawdziwy człowiek. Szczegółowo opisujesz swój problem, ale jak to niestety często bywa, nie udaje się go rozwiązać. Wszyscy nienawidzą tego doświadczenia, które ma niewiele wspólnego z obsługą.
Strefa serwisowa igus® – tu na Ciebie czekamy!
Dzięki naszemu działowi obsługi klienta w Kolonii, oddziałom na całym świecie i niezliczonym partnerom serwisowym, zawsze masz odpowiednią osobę kontaktową – bez względu na to, gdzie jesteś. Regularne szkolenia pracowników gwarantują doskonałą obsługę “Made in Germany”! Więcej informacji na temat obsługi klienta w igus znajdziesz tutaj.
Ale prosta obsługa telefoniczna i kontakt osobisty to nie wszystko, co oferuje igus®.
Co dokładnie oznacza serwis w igus® i jakie masz z tego korzyści?
Zacznijmy bardzo prosto. Szukasz przewodu zamiennego do swojego uszkodzonego systemu i znajdujesz link do naszej strony internetowej w artykule na blogu, takim jak ten. Oprócz bloga, sprawdziłeś również inne źródła informacji na temat odpowiedniego przewodu, dzięki czemu znajdujesz to, czego szukałeś.
Właśnie zapoznałeś się z różnymi usługami igus®, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Niezliczone konfiguratory i narzędzia online, baza wiedzy i blog umożliwiły Ci szybkie i łatwe znalezienie odpowiedniego przewodu. W tym artykule na blogu dowiesz się więcej o naszych cyfrowych pomocnikach.
Dotarłeś do sklepu internetowego igus, a twój przewód jest już w koszyku. Ponieważ jest to naprawa, potrzebujesz tylko kilku metrów kabla, a nie całego bębna. Ale wiesz ile kosztuje, bo cena jest podana za metr. Nie ma żadnych dodatkowych czy ukrytych kosztów, z wyjątkiem jasnej informacji o dopłacie za miedź i kosztami wysyłki.
W przypadku chainflex® nie ma żadnych ukrytych kosztów:
- Brak opłat za cięcie!
- Brak dopłat za minimalną ilość!
- Brak kosztów pakowania!
Nie ma żadnych opłat za cięcie ani dopłat za minimalną ilość przewodów chainflex®, nie ma też żadnych minimalnych wartości zamówienia ani dopłat za wzrost ceny. Jeśli potrzebujesz tylko ośmiu metrów kabla, powinieneś zapłacić za osiem metrów kabla!
Najlepsze jest to, że przewody otrzymasz już po kilku dniach i z 36-miesięczną gwarancją chainflex®! Zapewnia to niezbędne bezpieczeństwo i niezawodność oraz pomaga uniknąć awarii i nieplanowanych przestojów.
Więcej informacji na temat zalet chainflex® podsumowaliśmy tutaj.
Skontaktuj się z nami!
Mówiąc o przestojach, być może jeden z naszych ekspertów powinien cię odwiedzić, aby dowiedzieć się, czy w twoich systemach istnieje potencjał do poprawy. Dzięki temu być może unikniesz kosztownych przestojów na produkcji… Usługa ta jest bezpłatna, ponieważ motto igus® brzmi „Najłatwiejsza firma do współpracy” i każdego dnia udowadniamy, że tak właśnie jest.
Jeśli chcesz osobiście doświadczyć usług igus®, po prostu zadzwoń do osoby kontaktowej w Twoim rejonie. Profesjonalny i doświadczony zespół z przyjemnością odpowie na Twoje pytania.