IGUS | łożyska dry-tech

DST - J F M - C- 01-DS 10X12 d1 156) d2 156) A  B C d5 b1 156) b2 iglidur ® iglidur ® [mm 2 ] J E7 J E7 Ds6,35x2,54 ● – 199 12 12 18 12 DST-  FRM-C-01-DS6.35X2.54 Ds6,35x5,08 ● – 156 12 12 18 12 DST-  FRM-C-01-DS6.35X5.08 Ds6,35x12,7 ● – 78 12 12 18 12 DST-  FRM-C-01-DS6.35X12.7 Ds6,35x25,4 ● – 86 12 12 18 12 DST-  FRM-C-01-DS6.35X25.4 Ds8x10 ● ● 203 20 20 30 20 DST-  F  M-C-01-DS8X10 Ds8x15 ● ● 254 20 20 30 20 DST-  F  M-C-01-DS8X15 Ds10x12 ● ● 338 20 20 30 20 DST-  F  M-C-01-DS10X12 Ds10x25 ● ● 312 20 20 30 20 DST-  F  M-C-01-DS10X25 Ds10x50 ● ● 181 20 20 30 20 DST-  F  M-C-01-DS10X50 Ds12x5 ● – 570 24 24 34 25 DST-JFRM-C-01-DS12X5 Ds12x25 ● – 548 24 24 34 25 DST-JFRM-C-01-DS12X25 Ds14x25 ● ● 571 24 24 34 25 DST-JF  M-C-01-DS14X25 Ds14x30 ● ● 571 24 24 34 25 DST-JF  M-C-01-DS14X30 Ds16x35 ● – 668 28 27 38 25 DST-JFRM-C-01-DS16X35 Ds18x24 ● ● 802 28 27 38 25 DST-JF  M-C-01-DS18X24 Ds18x40 ● ● 764 28 27 38 25 DST-JF  M-C-01-DS18X40 1208 1209 Narzędzia online oraz więcej informacji www.igus.pl/dryspin Pliki 3D-CAD, ceny i czas dostawy online na www.igus.pl/dryspin dryspin ® technika dryspin ® technika | Nakrętki śrub pociągowych | Zakres produktów dryspin ® technika Dane techniczne Wymiary [mm] Ekonomiczne, formowane wtryskowo nakrętki śrub pociągowych z kołnierzem (typ F) Gwint dryspin ® technika Materiał iglidur ® Kierunek gwintu Typ F System metryczny Rodzaj gwintu Rodzaj Gwint: cięty Średnica [mm] Skok Rodzaj d2 b1 Wzór zamówienia Opcje: Kierunek gwintu R: gwint prawy L: gwint lewy Gwint Kierunek gwintu Efektywna powierzchnia kontaktu Maks. stat. F osiowa [N] Masa [g] Nr art. prawy lewy 125 80 6,35 11 3,2 4 2,71 1,9 125 63 6,35 11 3,2 4 2,71 1,9 125 31 6,35 11 3,2 4 2,71 1,9 125 35 6,35 11 3,2 4 2,71 1,9 507 102 8 19 4,2 5,5 12,66 9,0 634 102 8 19 4,2 5,5 12,66 9,0 846 136 10 19 4,2 5,5 11,82 9,0 779 125 10 19 4,2 5,5 11,82 9,0 451 72 10 19 4,2 5,5 11,82 9,0 1425 285 12 22,6 5 6 18,93 – 1425 285 12 22,6 5 6 18,93 – 1427 285 14 22,6 5 6 17,41 – 1427 285 14 22,6 5 6 17,41 – 1669 – 16 25,5 6 6,5 22,85 – 2004 – 18 25,5 6 6,5 21,48 – 1911 – 18 25,5 6 6,5 21,48 – Ilustracja przykładowa J Wysoka sprawność w całym zakresie prędkości E7 Dla wysokich prędkości 156) Tolerancje zgodne z normą DIN ISO 2768-1, klasa tolerancji m (średnia)

RkJQdWJsaXNoZXIy MTU4MDI=