IGUS | łożyska dry-tech

1182 1183 Narzędzia online oraz więcej informacji www.igus.pl/drylinSD Pliki 3D-CAD, ceny i czas dostawy online na www.igus.pl/drylinSD drylin ® technika śrub pociągowych | Przegląd produktów drylin ® technika śrub pociągowych | Zalety Bezobsługowe, cicha praca, odporne na korozję i brud Gwinty wielozwojne dryspin ® Bezsmarowa technika śrub pociągowych drylin ® Zespoły śrub pociągowych drylin ® to elementy maszyn, które przekształcają ruch obrotowy na posuwisto-zwrotny. Bazują na samosmarowych nakrętkach z tworzywa sztucznego umożliwiając w ten sposób długą eksploatację bez konieczności zewnętrznego smarowania. Technika dryspin ® zapewnia wyższą żywotność i sprawność gwintów wielozwojnych, dzięki dopasowaniu właściwości i geometrii do nakrętki z tworzywa sztucznego oraz śruby pociągowej. ●● Usprawnione i wytrzymałe gwinty wielozwojne dryspin ® ●● Samohamowne gwinty trapezowe i metryczne ●● Bezobsługowa praca na sucho ●● Cicha praca ●● Odporne na korozję ●● Odporne na brud Typowe obszary zastosowania ●● Regulacja formatu ●● Moduły liniowe ●● Urządzenia optyczne ●● Przemysł meblowy ●● Przemysł motoryzacyjny Dłuższa żywotność dzięki asymetrii gwintu Najwyższa odporność na media dzięki stali nierdzewnej AISI 304 Zminimalizowany luz nawrotny dzięki nakrętce w wersji bezluzowej (opcjonalnie) Ponad 100 różnych opcji wymiarowych w 10 wersjach nakrętek wykonanych z 5 różnych materiałów Cicha praca i tłumienie wibracji dzięki zaokrąglonej geometrii zębów Precyzja / tolerancja wymiarowa –0,1 mm Redukcja luzu dzięki wykorzystaniu nakrętek z kasacją luzu typu anti- backlash (opcjonalnie) Samohamowne gwinty trapezowe i metryczne Efektywna technika dryspin ® : wyższa sprawność, dzięki optymalizacji kąta zarysu gwintu Nakrętki wykonane z bezsmarownych, wysokowydajnych tworzyw sztucznych iglidur ® Dostępne z magazynu Szczegółowe informacje na temat czasu dostaw dostępne online. Progi cenowe online Bez minimalnej wartości zamówienia. Bez minimalnej ilości zamówienia. maks. +150°C min. –20°C Obliczanie żywotności www.igus.pl/drylin-expert cal Wymiary calowe oraz gwint ACME (standard w USA) Strona 1523 Zgodnie z Dyrektywą WE 2011/65/UE (RoHS 2) Ograniczenie (stosowania określonych) Substancji Niebezpiecznych Wielozwojne śruby pociągowe ●● Materiał: stal nierdzewna lub anodowane aluminium ●● Wyższa sprawność, dzięki optymalizacji kąta zarysu gwintu ●● Cicha praca dzięki zaokrąglonej geometrii zębów ●● Długa żywotność dzięki asymetrii gwintu dryspin ® Od strony 1192 Nakrętki śrub pociągowych z gwintem wielozwojnym ●● Bezsmarowe nakrętki śrub pociągowych wykonane z 5 materiałów ●● Rodzaje: cylindryczne, z kołnierzem lub ze spłaszczeniem ●● Zminimalizowany luz nawrotny dzięki funkcji zero-backlash Od strony 1198 Samohamowne gwinty trapezowe i metryczne Trapezowe i metryczne śruby pociągowe ●● Materiał: stal, stal nierdzewna lub anodowane aluminium ●● Zakres produktów od gwintu M3 do Tr50x8 ●● Dostępne śruby z gwintami wielozwojnymi oraz przeciwbieżnymi Od strony 1220 Trapezowe i metryczne nakrętki śrub pociągowych ●● Bezsmarowe nakrętki śrub pociągowych wykonane z 6 materiałów ●● Rodzaje: cylindryczne, z kołnierzem lub ze spłaszczeniem ●● Redukcja luzu poprzez funkcję anti-backlash Od strony 1232 Konstrukcje specjalne ●● Nakrętki śrub pociągowych drylin ® , z kołnierzem lub czopem ustalającym ●● Nakrętki dzielone oraz nakrętki wahliwe w oprawie ●● Dysk dla indywidualnej regulacji luzu ●● Funkcja Fast-Forward do szybkiego wysprzęglania gwintu nakrętki i regulacji Od strony 1259 Akcesoria dodatkowe ●● Obudowy nakrętek śrub pociągowych drylin ® ●● Anodowane bloki łożyskujące pod śruby pociągowe, na łożyskach kulowych lub ślizgowych ●● Pierścień zaciskowy do mocowania śruby pociągowej Od strony 1268

RkJQdWJsaXNoZXIy MTU4MDI=