Przez Czechy na Węgry

Post navigation

W Czechach spędziliśmy kilka dni, odwiedzając między innymi firmę Hennlich Cz, która zorganizowała spotkanie z “eForce Prague Formula” studenckim zespołem z Uniwersytetu w Pradze.

Mieliśmy wyścig, który wygraliśmy! Szczerze, po prostu mieliśmy lepszą przyczepność dzięki odpowiednim oponom

Następnie wróciliśmy do Niemiec, przejeżdzając około 600 km do Karlsruhe. Czekała na nas konferencja prasowa gdzie zaprezentowaliśmy nasz samochód iglidur®.

Wszyscy mogli obejrzeć film z iglidur® on tour, siedząc w samochodzie.

Kolejnym celem była Słowacja i po ponad 800 km z Karlsruhe dotarliśmy do granicy. Nasz pierwszy przystanek to Bratysława – stolica Słowacji z pięknym widokiem na zamek.

Dunaj oddziela samochód iglidur®- od zamku w Bratysławie.

Po drodze do Trencin, odwiedziliśmy kilku klientów. Po południu jednak musieliśmy zmienić nasz plan na resztę dnia bo zaskoczyły nas opady śniegu. Duże płatki szybko pokryły ulicę, dlatego ruszyliśmy do hotelu i przekroczyliśmy 80 000 km!

Nasz kolega Marcin z igus® Słowacja, dołączył do naszej podróży.

Na koniec podróży po Słowacji, odwiedziliśmy jeszcze zamek w Nitra. Jest to zabytek kultury narodowej i siedziba diecezji, a następnie udaliśmy się już na Węgry.

W drodze do Dunakiliti, Węgry.